Trädgård.

Igår började jag ordna till lite i vår trädgård, klippte ner syrenbersån, häcken på framsidan och den mot grannen. Emili hjälpte till att plantera om lite blommor. Jag gick med kantklipparen på baksidan och rensade ur landen lite. innan jag gick in gick jag en långpromenad med hundarna. Jag hann tvätta 4 maskiner tvätt och fast det kom en liten regnskur då och då så hann tvätten torka till kvällen.

När Danne kom hem var vi hem till Bertil och hämtade lite bär så jag kan koka lite sylt till honom. Birgitta hade massor av bär i frysen. Tänkte även att jag skulle försöka göra lite köttfärsbiffar, köttbullar och köttfärssås som han kan ha i frysen också.

Emili och morfar skall åka moped till svartnäs idag och fika på mormors jobb. Hon skall provåka så hon får känna på lite hur det är att åka moped. Linus är ute och skruvar cykel för ovanlighetens skull.

Nu är det dags för mig att gå ut i solen och fixa lite till i trädgården. Ha en underbar dag i solen du som valt att läsa och tack för titten!

//S
                             

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Okej, tack för din röst :-) Ska vi följa varandra via bloglovin?

2009-06-24 @ 11:09:22
URL: http://www.ssarapettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0