Twilight

Jag har en period av bokläsning nu, eller snarare boklyssning. Jag läser Twilight av Stephanie Meyer. Jösses sån bra bok. Lite märklig men det är ju en sån bok som jag gillar. Så otroligt bra skriven, en otrolig känsla för detaljer för att jag skall se bokens händelse på min näthinna. Har du inte läst den så prova, det kan vara nått för dig också.

Skolavslutningen idag var fin, jag blir så imponerad av att alla barnen är så duktiga att sjunga. Så några barn och ändå så bra sång. Efteråt var det fika på skolan innan barnen slutade.
regnet har fallit hela dagen så jag har faktiskt eldat en brasa idag, riktigt skönt.

Jag skall krypa ner i badet och lyssnar på lite bok nu, tror jag har ett litet beroende av boken just nu. Hoppas det blir bättre väder imorgon så jag kan vara ute.
*puss*

//S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ganska skönt med en innedag,med brasa och en bra bok,man laddar batterierna då.Körde oxå med "talböcker" förr när jag var ute och motionerade eller stod och strök...hmmm man kanske ska börja med det igen.kram i regnet Ylwa

2009-06-11 @ 16:35:18
URL: http://ylwaslillahus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0