2 minuter

har det gått av lördagen och jag har inte gått och lagt mig än. konstigt att jag är vaken nu?!
har haft Anna, Micke och Johanna på middag idag. Kändes som om det blev ganska bra iaf. Tycker ju att sånt är lite kul, ordna, planera och genomföra.
Danne har somnat och det stör mig nog lite tror jag.
Själv sitter jag uppe och funderar på lite allt möjligt. Jimmy åker bort idag - lite avis där jag då. Johanna skall jobba - stackarn. Annika - Henne har jag inte sett på 300 år känns det som. Marina skall opereras - tänker mycket på henne så hon känner det. Å Anna och Micke - vad kan jag säga annat än gobitar, ni är som jag och Danne varit, tro inte att det är så illa som det verkar, för det är det inte. Jag älskar Danne väldigt mycket och kommer nog alltid att göra. Han har bara stunder av mer/mindre bra ögonblick, precis som jag har.

Nu är det dags att krypa ner i sängen, vi ses kl 09,45 Anna!

Sköt om er så hörs vi snart!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0