29 Mars

Kära dagbok...så brukar man börja om man skriver dagbok. Men bloggen är ju nästan dagbok.....men ändå inte....ähh skit samma .

Kära Dagbok, idag är Danne och anglar med barnen, Johan och Budda. Själv orkar jag inte kliva upp för att sitta och vara kulen på nån sjö. Jag hade tänk att sova länge idag men tji fick jag. 06,40 slog jag upp mina blågröna och kunde inte somna om. Ställde om klockan och vart lite mer nöjd när jag slängde benen över sängkanten 08,20.

Igår var det en lugn dag, kryss med Anna, Skidskytte, Stallet med Em. Efter middagen var det dags för tv. Hämtade Anna och Johanna hos Sandra vid 23,30 tiden. Vart lite besviken att dem inte var klapp kanon full ...suck. Men bilen är ju fortfarande ren å det är jag glad för.

Idag då, ja då skall jag väl tvätta, plocka undan lite och kanske få till vårtemat i köket. Sen skall jag nog försöka få till mitt föreläsningsprogram, det är ju imorgon jag får domen. *nervös* tänk om det inte är så bra??!

Nä nu skall jag fixa lite frull, sen poa lite. Du vet var jag bor om det skriker i kaffe tarmen.
Puss och ha det!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0