Dessa måndagar!

Att dom skall komma så ofta de här måndagarna. Imorse vaknade jag med huvudvärk vid 6 tiden. var upp och tog alvis och la mig igen. sen väckte Emili mig kl 07,00. Herregud...nu börjar jag sova över oxå! Känns inget bra att börja veckan så!

Idagdå, vad har jag på agendan - Kirurgkliniken 13,30 till 22,00. Ja hade ju vart bättre med en ledig dag!
Före det skall jag hinna tvätta, plocka i min garderob, började städa den igår. Undrar hur det kan bli så rörigt överallt, måste bli bättre på att hålla ordning omkring mig. Jag tycker inte om när det är så här rörigt! Vill ha ett 100% snyggt, ordningssamt och väldesignat hem.................av det har jag ca 10% idag så du förstå att jag har mycket att komma ikapp med.

Nu är det dags att ta ut sockerkakan ur ugnen.

Ha en underbar vecka!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0