Em och hennes tänder!

Ja då har vi vart till tandläkaren igen då, allt ser bra ut å det är väl tur det! Hon är lite trött på att gå dit nu. Har ju vart en gång i veckan sen hon fick tandställningen för 7 veckor sedan. det lossnar och flyttar sig delar hela tiden.

Å dessa pojkar, kan man inte bestämma sig för en och skita i de andra! Jag tycker det är bökigt att komma ihåg vem jag skall hälsa på och inte. Undrar vad som händer den dagen jag säger fel.....kommer inte att ligga på plus då jag inte!
Seså skärp till dig nu och bestäm dig för en pojk, så jag slipper göra bort mig!

Anna var nyss hit....det har kommit nu, jag är så stolt! Du vet att jag tror på dig. Det kommer att gå bra!

Linus leker med Victor, Terese ringde och kollade att det var ok eftersom hon skulle till viken å handla. Undrar vad hon hittar för fint till mig 'humm*

Danne skall jobba över så jag är halvsingel ikväll kan jag väl säga.
Jag gör väl nått kullinariskt som att börja städa. haha.

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0