Jaha ja.

Hur har ni det?? Jag har det lite bättre nu, mitt problem det lilla som var stort, har försvunnit. Fortare än jag trodde. Jag tänkte inte dra på mig så mycket problem nu på ett tag, det gör oftast ont när de skall försvinna. Nu skall jag hålla mig på mattan och uppföra mig - om jag kan. Tack du underbara som hjälpt mig!

Annars då, jo rätt bra. Har varit i söderhamn idag, intressant börjar det bli. Man får ju vara med och jobba fram en modell så det är riktigt roligt.
Ska till frissan imon, vet inte vad jag skall hitta på, men jag behöver få nått gjort. Jag har ju stengrått hår!!!

Det finns många som betyder så mycket för mig, det konstiga är att man inte vill störa dessa hjärtevänner för mycket med sitt eget skit. Man tänker lätt att man inte skall belast sina hjärtevänner - undrar vad det kostar att belasta nån eftersom man helst inte vill. Ett hjärta borde få gråta hos den man känner att man har förtroende för, men när det inte finns nån som har tid så gråter hjärtat i tysthet. Ibland känns det riktigt jävligt, det är då det är dags att tänka att det kommer nog att bli bättre - kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0