Ledig Fredag!

Ja idag är jag ledig, ska till viken å shoppa med Anna idag. Var till henne igår, hon hade ljusparty. Jag handlade lite :)
Hade HLR kurs igår på em. Gick bra gjorde det. Ganska kul när det byggs upp ett senario som man skall jobba utifrån.
Pratade med Anna Bending oxå, hon skall sluta! Katastrof tycker jag om det, hon är så himla duktig på sitt jobb. Landstingfet förlorar en stjärna på adjunkthimlen! Hon sa en del viktiga detaljer till mig som gjorde att jag drog öronen åt mig lite. Tack snälla Anna!

Idag har jag städat på morgonen, får ju gäster ikväll så det måste förberedas lite inför det. Ska laga lite god mat - förhoppningsvis- och prata massor av skit.

I helgen vet jag inte riktigt vad jag skall göra, men det blir väl hushållsarbete som vanligt - passa upp på familjen och tvätta.

Tänk vad en del människor bara är så rätt, så snälla och osjälviska att man nästan blir rädd. Att han dessutom gestaltar sig som man är ännu märkligare. Du har valt så rätt yrke, du är underbar på din post tror jag. Du gör så mycket för mig att jag blir gråtfärdig. Egentligen skulle jag behöva säga att jag älskar dig men det låter jag nog vara. Det kan bli så mycket annat som blir fel då!  Tack Gustav för allt du ger, säg till när jag kan hjälpa dig!

Jag vill ha vår nu! Tycker inte om när det är svinkallt och snö överallt längre! Snälla våren kom nu!!



                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0