Nystädat!

Nu har jag städat köket grundligt, va skönt det är. Nya gardiner, dukar och ljus.
Har gjort vår eftersom det snart är påsk å jag jobbar ju nästa helg
så då hinner jag inte.

Ska snart lägga mig i badet med lite skön musik tror jag.
Tycker det är så skönt och avkopplande. Efter det lär det väl
bli lite te och macka till tv:n. Ska kolla runt om det blir något.

Imorgon är det jobbadags, jobbar kväll så jag får vara hemma
själv på fm. Anna och Eroz kanske skulle komma förbi.
Esther behöver det eftersom hon blir själv på em.

 
" Om en person du talar med inte tycks lyssna,
   var tålmodig
   Det kan helt enkelt vara så att han har fått 
   lite ludd i ena örat"



Kramar från lilla mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0