Kreta.

Imorgon bitti kl 04.45 åker vi. Allt är packat och klart. Huset är städat och ingen tvätt ligger i korgarna i tvättstugan. Har hunnit med en hel del idag iaf. Har hunnit med en mor/dotter dag men shopping i sandviken, en salladslunch och massor av tjejesnack:)

Nu har jag duschat och skall snart måla tånaglarna. Undrar om jag kommer ihåg hur man gör det, jag målat ju inte tånaglarna så ofta. Ska bli skönt att komma bort ett tag, det har varit en rätt jobbig vinter för hela familjen. Så otroligt skönt att slippa laga mat, städa och tvätta varje ledig stund.

Vi får väl se om jag får tillfälle att blogga något när jag är borta, annars kommer det en rapport när jag är hemma igen!
Ha det bra nu så hörs vi snart igen. Tyvärr så går ju en vecka så fort!

Puss och sköt er nu!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0