Märkligt!

Tänk vad mycket konstigt folk det finns, jag har aldrig påstått att jag är perfekt, och ni som känner mig vet hur jag funkar.
Men det finns en del som inte verkar ha en enda vettig hjärncell kvar att andvända. Hur kan man säga och göra en del saker när man vet att det sårar någon så mycket??! Jag har gjort mycket skit i mitt liv mot sådanna som jag inte gillar och det känns inte ok, man skall inte sårar andra! Vare sig man gillar dom eller inte.

Jag trodde jag hade hört det lägsta av lägsta för länge sedan men nu har det nog gått så långt under tillåtet att jag inte vet hur jag skall uttrycka mig. Förstår du inte vad det är du säger, kan du inte se vilka konsekvenser det du sagt kommer att få??

Undar om det inte är hög tid att du växer upp och börjar ta lite eget ansvar för ditt handlande och framför allt börjar ta hand om dom som bryr sig om dig! Och dom som du rimligtvis borde bry dig i! Fy så lågt du sjunkit!

//S - inte perfekt men aldrig så långt ner som dig!

Kommentarer
Postat av: Cecilia Hed Malmström

Tänk jag har ingen aning om vem du pratar om eller vad....men jag ser på din text att du är riktigt upprörd. Och den som blivit sårad är riktigt ledsen tror jag. Det är då jag brukar ta fram min skyddskommentar.



"Den som är elak, sårar och kommenterar, säger mer om sig själv, hur den mår i sitt eget elände, än den som får ta emot"



Tufft Sarah, som står upp mot och för någon som just nu verkar ha det svårt. Sånt "äger".....och som du skriver...den som sårar verkar leva i ett eget inferno men tar ut det på andra.

Varför ska man annars hävda sig med sårande elaka kommentarer?

Stå på - gillar dig jag

2009-05-04 @ 18:18:22
Postat av: Cajsa

Det var det bästa jag läst på länge. Det kallas ärlighet. Stort tack för all sanning. Det är livet det. Bra skrivet. Stå på-gillar dig som Cecilia skrivit

2009-05-05 @ 19:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0