Omgiv!

Hur många gånger kan det bli omgiv egentligen??? Jag har stege och Calle tappar korten på golvet, omgiv, jädrans jag har STEGE. Yes 2 par och Calle räknar fel....omgiv. Hur många gånger kan man göra fel??

Jösses vad jag jobbat idag, putsat fönster, dammat ocg städat hela stugan så nu är det slöa resten av dagarna i stugan.
Har ju två dagar kvar här innan det är dags att åka hem. Har nog druckit lite för mycket för att blogga egentligen men det händer alla nån gång.

Lille Carl har huggit ved idag, kors i taket. han är duktig att lyda order..hahaha.
Danne har jobbat hela dagen, tagit ner träd, snickrat lister.
På kvällssidan har vi badat lite tunna, druckit vin i massor, fast å andra sidan så tyckjer ju jag om rött vin så det är bara positivt!

Lina är lite alkoholpåverkad, Calle och Danne håller stilen och är skitfulla och jag är som vanligt skärpt! Vad skulle annars Bree vara???!

Nu är det dags att koncentrera sig poå korten, puss och see ya my lovers!

//S

Emili blev lite stött nu, hon och Lina har ju målat lister oxå....förlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0