Sista natten med gänget!

Äntligen söndag natt. Tredje natten och även den sista. Har haft en bra helg ändå, inte så mycket att göra utan mer så där lungt som det sällan är på kirurgen. Bra sällskap har jag haft oxå. En del människor bara växer mer ju mer man lär sig om dom, andra sjunker som en gråsten och kommer aldrig att kunna ta sig upp igen! Tur för mig att jag har jobbat med den första sortens människoa den här helgen. Men nån gång skall jag ha lite tur.

Jag har hunnit med en hel del i helgen fast jag jobbat, städat tvättstugan, skurat altanen, allmän städning på gården.
Barnen och jag började plocka fram lite kläder till resan ikväll innan jag åkte till jobbet. Måste ju hinna tvätta och stryka allt innan vi skall åka. Jag har lite svårt att förstå var tiden då de var små tagit vägen. Tiden då mamma kunde påverka hur de skulle kläs med volanger och tuffa tröjor. Nu förstår jag inte modet längre säger två tonåringar. det kan ju inte vara så att jag börjar bli gammal....jag....näääää.

Längtar till vår resa, ska bli så skönt, jag tror att vi behöver det här så vi får vara familj ett tag. Som det är idag så är vi alltid påväg till eller från något. Aldrig hemma samtidigt. Jag har ändå en liten vision om att man kan samlas en gång om dagen och prata igenom vad som hänt. Tror att alla parter i en familj behöver det.

Tack för att du tog dig tiden!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0