Tuff vecka!

Javisst har den varit det, jobbade natt förra helgen så jag sov en stund på måndagen.
Jobbade sedan onsdag kväll, torsdag fm och torsdag natt. Fredag fm 9,30 hade jag utvecklingssamtal med Emili, efter det dags att hämta barnens pass på polisstationen. Dom var så fina på korten! Efter det vart det en liten vända till valbo och lite shopping. Köpte ett par 3/4 jeans, två linnen och en top jag skall ha när vi åker på torsdag.

Fredag kväll tillbringade jag med att spela brännboll på UG eftersom det var avslutning där. Var en hel del barn som kom men faktiskt även nån vuxen! Efter brännbollen grillade vi parisare och pratade lite skit. Riktigt treligt faktiskt.

Undrar hur det kommer sig att det blir så stökigt hemma bara för att man håller på och donar lite ute och inne. Känns inte bra och städa heller för jag vill ju städa innan vi åker så det är fint när jag kommer hem. Lite knäpp är man nog ändå. Börjat göra iordning kläder och annats om skall vara med oxå. Mycket saker att tänka på. Imorgon skall jag jobba igen fm, jag hoppas verkligen att en av mina patienter inte är kvar, för hans skull hoppas jag att det tagit slut. När man är så sjuk borde man få sluta sitt liv på ett värdigt slut!

Det är elakt att säga så men ibland lider man så mycket när man ser patienter lida och det är jobbigt ibland. Dödshjälp är något som inte ingår i mitt ordförråd men ibland kan jag tycka att det är mer humant att man får dö.

Nu sitter jag vid tv och har precis klivit ur badet och ser på schlagerfinalen. En del är rätt bra andra är riktigt dåliga precis som det brukar vara. Sverige har startnr 4, tycker att hon är riktigt bra. Men jag tror nog att Norge har en rätt bra chans i år.
Han är söt, har charm och är lite kulturell eftersom han spelar fiol.

Tack Terese för alla snälla ord, det betyder ju att jag kan göra nått bra emellanåt.

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0