Vill ha dig i mörkret.....

Den sjöng dom på tv nyss, vad det var länge sedan jag hörde den. Sån musik lyssnade jag på när jag var tonåring eller rättare sagt på väg att bli tonåring. Tänk vad kul man hade då man var helt utan hämningar och trodde att man kunde göra vad som helst. Så här i efterhand så var man många gånger bra dum, men om jag inte hade varit så dum så hade jag ju inte blivit den jag är idag. Hade jag egentligen velat vara nån helt annan?? nä jag tror inte det hade jag varit det så hande jag ju inte fått uppleva det jag har gjort och det finns rätt mycket i mitt liv som jag inte skulle vilja välja bort.

På fredag har jag och Danne varit gift i 10 år.....Det är nått att tänka på egentligen, herregud 10 år!! vart har dom åren tagit vägen då?? Det konstiga är att jag egentligen är rätt nöjd med livet som det har blivit. Det finns bara småsaker jag skulle kunna tänka mig att ändra på men det skall jag inte säga här......det är sånt jag behåller i mitt hjärta!


Daniel är i Hudiksvall och hämtar en bil ikväll. Själv ser jag på tv och springer emellan och småpoar lite i hemmet. Vill gärna ha lite ordning här hemma när vi åker på torsdag så det känns lite lättare att komma hem. ha det underbart mina vänner så hörs vi snart igen! Puss


//S


Kommentarer
Postat av: cecilia

Grattis...och vips är det 20:)



2009-05-18 @ 20:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0