100% är jobbigt just nu!

Ja det känns som om jag har en liten veckas helvete den här veckan. Inte för att något är tråkigt eller negativt utan för att jag jobbar en del känns det som. Från måndag till fredag den här veckan jobbar jag 48 timmar, har två möten och är vuxen på Ug på fredag. Det känns som om jag har en del att göra;)

Biljetterna till New Moon har släppts nu så nu är det bara att boka, nån som vill gå med? Jag skall iaf se den!
Tiggde åt mig lite affe i tisdags på två ställen innan jag åkte hem och sov, lika trevliga besök båda två. Fick prata av mig en del så nu känns det bättre. Jag skall sluta se allt som mina förluster, vill en del inte vara mina sanna vänner och ta mig för den jag är så är det deras förlust inte min.

Hittade ett kort på min "Lilla" Emili idag när jag satt vid hennes dator, jösses hon måste ha blivit stor när jag jobbat? Lägger in bilden så kan ni ju avgöra själv. Det är inte så länge sedan hon hade kortsnaggat hår, höll sig i dörrkarmen och damp på rumpan så fort hon släppte den. Eller.....

//S


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jaaaag vill gå på New moon!!! jag vill jag vill..

som du skrev sara.. försök fokusera på det positiva, Du har fått 2 fina barn som älskar till 100% du bor i ett fint hus med ditt virus, du är en suuuuuper duktig sköterska som är proffs på jobbet.. Du är underbar helt enkelt!!! Styrke kramar!!!!

2009-11-05 @ 18:07:18
URL: http://jeanpilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu vet inte jag hur hon såg ut som baby,men hon var säkert lika charmigt go'som hon har vuxit upp och blivit en vacker ung kvinna.

Det är nästan lite sorgligt när man ser sina barn bli stora,tur att mina 3 "små" fortfarande tycker om att pussa och krama sin lilla mamma-

Kramisar från Sandviken ylva

2009-11-05 @ 19:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0