Tänk så det kan bli!

Kl är halv 5 och här sitter jag. Jag har hållit på fram till nu, inte så konstigt att mina fötter är lite trötta. Som vanligt händer det mycket, både rolia och mysiga saker men även en del tråkigt. Men jag har ju sagt att jag skall strunta i det tråkiga och bara se till det positiva och det gör jag! Egentligen blev det tråkiga även en positiv upplevelse idag men det kommer någon aldrig att förstå och det är nog lika bra.

Ett hjärta jag känner mår inte så bra nu. Du skall veta att jag sett det på dig rätt länge och jag finns här om du vill berätta eller bara sitta och stirra. Du får inte spara allt inom dig det är ionte bra. Jag har varit där själv och det kommer inte att bli bättre. Kom ihåg att jag finns! Kom ihåg att du är värdefull!

Hade ett intressant samtal idag, egentligen undrar jag lite varför den personen tog kontakt med mig men jag gillar dig det sa jag till dig. Vi får väl se om vi kan bli bättre vänner du och jag! Kanske, vem vet?

Dags att arbeta lite igen då!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0