Tisdag.

Har vart till tandläkaren med Em idag. Inte så roligt, hon har lagat ett hål och hennes erfarenheter av tandläkare med sprutor är ju inte dom bästa. Men det gick bra, hon var duktig. Annars händer inte så mycket i mitt liv just nu. Det har inte varit några mer tragiska inslag och det är i och för sig stort eftersom sånt brukar hioppa på mig vid första bästa tillfälle. Det positiva i mitt liv ökar på sig!

Jag skall iväg och jobba kväll idag, gjorde det igår med och det är rätt skönt. Få se om jag kan ta semester i helgen så jag kan hjälpa Bertil att flytta, han har ju sålt huset och skall flytta till en lägenhet. Ska bli skönt men endå lite sorgset att han lämnar huset.

Nu skall jag börja göra iordning här innan det blir dags för en date med 111A.
Puss och ha det!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0