Älgjaktsmåndag!

Ja idag drar älgjakten igång. Tycker inte att det är lika kul idag som jag brukar tycka. Jag brukar vara eld och lågor en morgon som denna men idag är jag hemma. Esther har aldrig varit hemma helt ensam och hon letar fortfarande efter Bringa så jag stannar hemma idag så får vi se sen.

Tänk så många som hör av sig, beklagar och gråter med oss. Alla ni som inte förstår vidden av det har aldrig haft en hund, familjemedlem eller jaktkamrat som försvunnit! Tack för alla ord, kramar och tankar som alla i min familj fått!

Har nyss tagit en fika med Terese och Anna. Esther var med och busade lite med Eroz också. Nu skall jag försöka få nått gjort innan jag skall in till ögonkliniken med Linus. Ny kontroll efter operationen som det är snart ett år sedan han gjorde.

Ha nu en bra dag så hörs vi snart igen!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0