Nått bra?

Idag är det måndag igen, ännu en vecka av elände skulle jag tro. 2006 var ett bra år för mig. Undrar om det hänt nått bra sedan dess? Känns inte så idag. Idag är en sån dag då jag borde ha legat kvar i sängen och inte klivit upp. Men vem skall göra allt om jag ligger kvar? Har älgfärs kvar att mala, hund som vill ut, hus som är en enda röra och jag som är en stor röra!

I vissa lägen känns det som om man borde få ge upp, skita i allt. jag bara väntar på att nått bra skall hända men det ser ju klart mörkt ut kan jag säga.

Dagen började med huvudvärk, har nog druckit för lite och sovit dåligt. Ska iallafall försöka få nått gort idag, måste.
Det var snö på backen imorse, det är ju i och för sig mysigt. Det lyser upp en grå vardag och gör känslan av ljus lite närmre. Hoppas bara att det ligger kvar också så det inte blir snöslask direkt.
Ska sluta ojja mig nu och mala lite kött. Förlåt en dyster blogg idag men det är så mitt liv känns just nu och det är mitt bollplank!

//S

Kommentarer
Postat av: Annika

Mina ord o tankar jag vill ge dig..men du känns allt för långt borta.. Mina ord o tankar jag vill ge dig.. och det gör jag om än du inte står där o ser på.. Jag ger dig min styrka fasten du kanske inte känner det.. Jag finns där för dig,även om världen känns långt borta. Men jag sitter där...o jag vet att du känner mig ibland.. Jag är här o du är där.. men innom oss är vi alltid tillsammans o hjälps åt

2009-10-19 @ 12:41:10
Postat av: Anna N

Hej Sarah!

Man kan inte ligga på topp jämt. Tyckte att den här låten passade till ditt inlägg, Melissa Horn - Sen en tid tillbaka, skickar länken här http://www.youtube.com/watch?v=jl9IQFCtt5c&feature=fvst

Skickar en kram från mig./Anna

2009-10-19 @ 12:48:37
Postat av: Lilla Jag!

Anna Nilsson; Nu har du träffat mer rätt än du kan ana. Tack och kram på dig!

//S

2009-10-19 @ 13:04:10
Postat av: Anonym

Här kommer en liten styrkekram Sara,man kan inte vara pigg glad och alert jämt det är tillåtet att dala emellanåt och du har haft mycket om kring dej nu så vi förstår om du dippar....Kram på dej igen Sara..Hälsningar Ylva

2009-10-20 @ 09:40:03
URL: http://ylwaslillahus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0