En ny vecka!

Så har vi då en ny vecka igen! Helgen har gått och som jag skrev så har det varit en hel del passa upp. Jag och Linus gjorde dock en tripp till kupolen och handlade lite kläder. Faktiskt till alla i familjen, inte så vanligt!

Veckan började med bihåleinflammation igen. Men det är bara att bita ihop och vänta på att det skall ge med sig. Jag tänker inte vara hemma nå mer. Då blir jag ruinerad. Igår började jag och Daniel måla i tv-rummet, jag tror det blir jättebra! Vitt och snyggt. Johan skall tapetsera och jag hoppas han kommer att ha en stund över för oss snart. Men jag vill måla klart först.

Pratade med Calle i helgen, dom har inte möjlighet att komma hem till Jädraås än på ett tag, även dom har all tid uppbokad. Bertil skall åka till spanien och spela golf den 2 oktober och det är bra, det behöver han. Jag vet inte om han har sålt huset och det skall till att plockas ur snart eller om han skall bo kvar. Ingen säger nått eller svara på frågor när jag frågar. Det är egentligen inte mitt bekymmer men jag vet vem som brukar få ordna upp saker och ting innan det är klart. Men det går inte att vänta hur länge som helst den här gången!

Resten av veckan skall jag tillbringa med pensel i handen eller med kollegorna på kirurgen. Hoppas du får en underbar vecka så hörs vi snart igen. Bilder på rummet kommer när det är klart.

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0