Fredag morgon!

Ja.... så var det fredag igen. Jag har ledig helg, å det är skönt! Vi skall till stugan å bygga altan. Jag och Linus åker nog in till kupolen en vända så vi får shoppa lite, barnen behlöver ju lite varmare kläder nu då när hösten skall till att gå över i vinter så småningom. Jag behöver komma ifrån lite.

På fm idag skall jag handla, packa, hundpromenad, fixa det sista i huset innan vi skall åka när Linus slutar skolan vid halv 1. Blir väl en hel del passa upp på svärfar i helgen men det lär väl vara så då. Det verkar bara vara jag som tycker att det är konstigt att jag skall passa upp så jag vet inte riktigt om det är det jag gör eller om jag är gnällig. Frågar jag så är det nog det gnälliga som gäller.

What ever!

Nu är det dags för påklädning - uppskattas nog inte att jag kommer halvnaken till ica - sen dags att åka. Få se om jag hinner med en fika på fm hos nån. Ha det bra ni som läser så ses vi efter helgen!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0