Lördag!

Första natten är gjord, det har varit en bra natt. jag har hunnit det jag vill första natten av tre. Hunnit prata lite med mina kollegor, fått lite koll på hur dom har det. faktiskt till och med hunnit med lite skitprat. det är sånt som gör att det blir lätt att gå till jobbet. Jobbat med underbara Camilla och Terese. Tråkigt att Camilla inte skall jobba tre nätter med oss. Men tack för inatt gullet!

Har sovit länge idag, vaknade strax efter 2 och kände mig jättepigg. Familjen är på folkrace idag så jag har hunnit med en hel del faktiskt. Börjat nåla gardiner, hängt lite tvätt plockat och donat lite. Nu skall jag göra lite mat så får vi väl se om det är nån mer än jag som vill ha. Efter det slappa lite innan det är dags för natt nr 2.

//S

Kommentarer
Postat av: camilla

Tack själv.. ska bli skönt att slippa "vår kompis" iallafall.. lycka till och få inte ett nervsammanbrott nu sarah!

2009-09-26 @ 17:31:27
URL: http://jeanpilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nä då Camilla! Jag får inga sammanbrott, jag blir heltokig och arg då är det bäst att han är tyst tror jag! Haha!

2009-09-26 @ 17:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0