Planering!

Jag har rätt mycket att göra just nu i mitt liv. Mycket planering, funderande och massor att åtgärda.En vacker dag kommer mitt liv att ta en ganska oväntad vändning och då vill jag vara redo.
Redo att njuta av det som kommer till mig. Man vet aldrig vad som kan hända i livet, men man måste vara förberedd. Jag skall göra allt som står i min makt för att det här skall bli bra. Bättre än det blivit förut.
Jag säger inte att det blivit dåligt förut men det är mycket i mitt liv som jag skulle vilja ändra på.

Funderingarna är lätta att ta hand om men det är när det kommer till planerandet som problemen börjar. Allt måste fungera, framför allt så måste jag kunna bo i ett kaos under en kort period och det är inte min starka sida. Mitt humör blir uruselt och min älskade Daniel får inte en så rolig tillvaro då.
Men om jag försöker och Daniel är lite tålmodig så vet jag att det kommer att funka. Hur det än blir så kommer det att leda till nått bra. Nått som jag tror gör den här familjen starkare.
Vi får se vad som händer i framtiden, jag skall försöka ordna det här på bästa sätt och jag tror nog att det kommer att gå bra!

 

//S


Kommentarer
Postat av: Mamman

Kärleken förde oss samman heter det.. o det är den som gör detta liv till d bättre.. En dag står du där med hjärtat fyllt av glädjetårar. Stenen som fattades har fallit på plats. Din kärlek förde det samman till ditt inre. Ditt liv har nyss börjat. Jag lovar.................

2009-09-03 @ 21:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0