Tidig måndag morgon!

Kl 05,00 och natten går mot sitt slut, helgen har varit bra och nästan för lugn. Jag blir så trött när det är så här lungt. Men jag skall inte klaga, det är skönt att det kan vara så här bra nätter ibland.

Idag skall jag föröka att bara sova en stund på fm så jag kan påbörja storrensningen i mitt hus. Vi håller ju på att göra om på övervåningen och det gör att det inte varit någon anledning att städa resten av huset heller. Men nu skall jag försöka börja med en liten höststädning så att allt blir snyggt och frächt när tv rummet är klart.

Jag och Emili kom ju på att alla skall byta rum med alla också så det tar sin början imorgon tror jag. Barnens rum skall rensas ur lite och gamla saker som inte andvänds skall plockas bort och skänkas till bättre behövande. Dom har så ofantligt mycket grejer som bara ligger.

Nu är det dags för frukost och sedan överrapportering och hemfärd, så akta dig - du som tänker åka där jag åker idag - saaben går nog aningen fort hem!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0