Blondering, vattkoppor och Avatar.

Anna var hit igår och hjälpte mig med Emilis hår så nu är hon blond igen. Hon tog bort tandställningen i tisdags. Min Emili är helt ny nu. Hon börjar bli så stor.

 

Linus har varit lite trött i ett par dagar, det är rätt olikt honom att vara så stilla. Så igår kväll när han hade duschat fick jag se vad det berodde på. Han hade röda prickar över hela ryggen och idag på morgonen har det blivit små koppor. Han har vattkoppor det lilla livet. Han hade några få koppor när han var riktigt liten men det var tydligen inte nog. Nu har han en hel del fler kan jag säga. Nu blir han hemma och missar även firandet sista April.

 

Idag har jag varit till sjukhuset med Bertil. Han har gjort en laseroperation av sin gråstarr. Tog en och en halv timme sen var han klar. Alla andra jobbade idag så då är det jag som får åka. Det gör mig i och för sig inget men jag har lite annat att göra och allt annat får ju vara då eftersom halva dagen går åt på sjukhuset.

 

Nu sitter jag i soffan med Linus och tittar på Avatar. Han tycker det är tråkigt att vara hemma och inte få göra något. Jag skall skura badrummen lite medan jag tittar/lyssnar. Puss!

 

//S

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0