Måndag.

Nu har jag jobbat min tunga vecka och har bara tisdag natt kvar sen är jag ledig till måndag. Jag tänkte jag skulle försöka vårstäda lite grundligt i huset.

Jag har äntligen fått mina skjutdörrar som nu sitter på plats och det är dags att göra i ordning rummet i sin helhet. Började tvätta lite mattor idag så dom är klara när allt blir klart.

 

På torsdag skall jag skjutsa svärfar till sjukhuset eftersom han skall göra en liten ögonoperation. Alla andra jobbar så det blir bara jag kvar.

 

Imorgon skall Emili ta bort sin tandställning. En lång strävan mot det perfekta leendet är till ända.

 

Nu är det dags för en stund i tv soffan innan det blir god natt. Puss!

 

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0