Sjukhus!

Nu sitter jag hos Tomas och läser bloggar.
Pappa är på sjukhuset och skall göra en elkonvertering och jag är chaffis. Skönt att det äntligen blir gjort och jag hoppas att det fungerar så att hjärtat blir att gå i rätt rytm igen.
Mamma var lite orolig imorse när vi åkte och pappa var givetvis nervös. Men nu är det snart gjort.

Igår var jag till Hc, röntgen och akuten med mitt hjärta Daniel. Han har dubbelsidig lunginflammation och låter vidrig i andnigen. Vätska på hö lunga gör att han inte syresätter sig så bra så han orkar inte annat än ligga. Men så jobbar ju jag på kirurgen och där rör man på sig fast man mår dåligt så han har nog en skön stund nu när jag inte är hemma och tjajat.

Träffade en mycket trevlig medicinläkare på akuten. Trodde inte att sådana fanns så jag blev positivt överaskad. Dessutom var han rätt fin.

Calle och Lina kanske kommer förbi i helgen. Var länge sedan dom var till Jädraås nu så det skall bli trevligt. Vi skall försöka planera in ett besök i kolmården med dom i sommar nu innan jag skall lägga mina helger för hela sommaren. Sen måste vi planera så att Calle kanske kan komma och hjälpa Danne när garaget skall byggas om;)
Vi får väl se hur det blir. <nu skall jag läsa lite bloggar innan jag skall hämta pappa.

Puss på er! Och tack för lånet av datorn Ella och Tomas!

//S

Kommentarer
Postat av: Ella

Så lite så, du är alltid välkommen att låna datorn :)

2010-04-17 @ 10:04:39
URL: http://springmammy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0