Skjutdörrar

Igår skulle vi få våra skjutdörrar, äntligen! Daniel hämtade dom när han slutade kl 16. Jag var så nöjd!

Så kom han då hem och började med att säga att det var något fel. Då försvann allt det roliga. Istället för 4 dörrar hade vi fått 8 dörrar. Suck….att inget någonsin kan vara lätt. Så imorse var det jag som tog vägen förbi XL bygg i viken och lämnade tillbaka dörrarna. Jag var så lugn och sansad en liten stund, nädå jag var det hela tiden. Givetvis var inte rätt man på plats så en annan stackare fick ta emot min besvikelse. Men han var bra, lätt att prata med och kunde reda upp saken så att vi båda är rätt nöjda tror jag. Det var ju i grunden inte XL bygg som gjort det största felet.

 

Nu är vi överens och jag har sagt att jag skall vänta på mina dörrar för att ge dom en chans att rätta till det som blivit fel, men visst är jag besviken. Jag har ju redan väntat två månader så att vänta ytterligare känns som pest men nu är det så.


//S 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0