Söndag.

Idag har jag redovisat mina bingolotter för de här två veckorna jag har sålt. Samtidigt fick jag med mig Dannes två veckor eftersom det är skidsektionen som säljer nu.

Daniel är piggare idag, han har varit uppe hela förmiddagen. Hostan är något bättre men smärtan på hö sida har kommit tillbaka. Han har ingen feber och andningen är betydligt bättre nu.


Emili och Daniel har nu varit till Årsunda och gått kurs för att få folkrace licens. Emili var tvungen att åka en kort manövreringsbana för att bli godkänd. Men det hade gått bra. Nu är det bara till träna så att hon kan köra debutant i början på säsongen. Första tävlingen är i söderhamn så vi får väl göra en resa dit så debutantracet blir avklarat.


Själv har jag gjort ananaspaj idag, oljat trädgårdsmöbler, tvättat, plockat lite i kontoret och försökt få lite ordning på övervåningen.

Nu skall jag göra lite mat så vi slipper gå hungriga hela dagen. Puss och hej!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0