Städning!

Idag har jag städat huset så nu ser det skapligt ut i alla fall. Jag har satt upp ett nytt duschdraperi i duschrummet, tänk vad äckliga dom blir när man haft dom ett tag. Jag har tvättat en del idag också. Det är riktigt roligt nu när jag kan hänga ut tvätten och det torkar på ett par timmar.

 

Imorgon skall jag åka en sväng till Sandviken och handla lite. Tänkte ta mig en tripp till trivsamt också och titta på lite vårnyheter. Ska åka till jysk och titta efter en korg till Esthers leksaker. Nu när mina barn har blivit så stora så att dom har sina ”leksaker” på sina rum så har jag Esther istället, hon släpper nallar i hela huset.

 

Ikväll skall jag ta ett riktigt hett bad, en ansiktsmask och lägga mig och bara njuta. Lite levande ljus och mycket bubblor gör nog susen. Efter det blir det nog spikmattan en stund sen kommer nog jag att sova gott inatt. Jag har varit så himla trött hela dagen och det nästan svider i ögonen. Nu är badet klart.

 

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0