Berså!

Idag har jag och pappa tagit bort vår berså, jobbigt var det och svettig blev jag men nu är den borta! Tomt och fint blev det så nu är jag riktigt på gång. Lite fräsjobb kvar sen blir det en fin gräsmatta där istället.

Anna har varit hit och fikat en sväng idag, Kristina har plockat en del hallon här innan hon drog iväg till Norge på semester resa.
På eftermiddagen kom Tomas och Ella med lilla Eddie, han har vuxit mycket sedan jag såg honom sist. Han är mycket lugnare nu, inte lika skrikig och det är bra det så hans föräldrar får vila lite.

Nu har jag nyss fikat lite och ser på tv, snart dags att gå och sova eftersom jag jobbar imorgon. Förmiddag och jag som inte gillar att stiga upp så tidigt! Men nu har jag tre förmiddagar framför mig. På lördag skall jag till Sala på hundutställning och efter det nattjobb.

Jag hade tänkt hinna med nått annat emellan men det verkar helt omöjligt, jag vill ju, men det lär väl vänta.

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0