Hemma!

Så är vi då hemma igen, det är skönt att komma hem även om det är trevligt att vara i stugan med. Hemma är ändå alltid hemma. Och jag gillar ju mitt hus.

Har börjat tvätta lite efter helgen och varit till ridskolan med Em. Linus drog raka vägen till skaterampen och kom precis hem. Nu har vi alla duschat och sitter och fikar, varm oboy och macka. Sitter och ser på tv på vilken kanal vi vill, och pratar hur mycket vi vill utan att någon gnäller - så skönt.

Daniel har inte kommit hem än, han skulle jaga ett kvällspass i stugan innan han åkte hem så han kommer nog vid 22:30 tiden.
När jag kom från stallet idag så tog jag och Anna en promenad med hundarna. Jätteskönt var det och det är så trevligt sällskap att gå med Anna - tack för det Anna!

Imorgon börjar barnen skolan, det skall bli skönt att få lite ordning på vardagen igen. Jag får vara hemma själv så imorgon skall jag försöka städa ihop lite här, tvätta undan all tvätt, se till att alla blommor får vatten, städa lite badrum och sån kul som verkligen behöver göras nu. Kanske hinner jag med ett litet besök hos någon.

Puss på er och hej så länge!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0