Madame Nyberg och Anna med musen.

Har precis klivit ur badet, hett bad med tankar, levande ljus och massor av bubblor. Innan dess var jag till Anna och hjälpte henne med en gardin, det blev jättebra. Nu har Hon jättefint i köket.

Jag och Anna har varit på shoppingtur idag, vi har varit till madame Nyberg i valbo. Jösses vilken affär! massor av grejor som jag vill ha. Lite gammal stil på allt, små speciella saker med så mycket charm. Vi åt lunch där innan vi åkte vidare till Owe Jansson och sedan Sandviken och trivsamt.
Anna har köpt en ny mus också, äntligen! Hennes blev lite välanvänd vid en fest men nu har hon en sprillans ny!

Lite handling blev det men inte så mycket ändå. Men en riktigt trevlig dag blev det!
Nu är det dags för lite film - snabba cash - sen sova. Imorgon har jag mycket att göra, pappa kommer vid 09:30.

Slänger med en bild på Anna <3

  

//S


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 musen fungerar perfekt :)

2010-08-03 @ 14:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0