Måndagkväll!

Ja nu är det måndags kväll igen, det känns som om veckan bara består av måndag och fredag. Jag har jobbat natthelg och det har väl gått rätt bra, Jag har haft en bra helg. Daniel har åkt på kurs så jag och barnen är hemma själv till imorgonkväll sent. Han är i Nyköping på saab kurs, kan ju inte vara så himla kul inte.

Linus har fått sin första läxa nu, det var då på tiden:))
Emili har varit och ridit idag. 
Emili har gjort slut med Adam också så nu är hon singel. Det är en pärs för föräldrar också när barnen byter kärlekar. Nu måste vi ställa om oss och ev förbereda för nån annan. Amanda har varit här i helgen och sovit kvar med Emili, det var bra. Amanda är snäll och Emili är på bra humör när dom umgås. Tack Amanda.

Imorgon skall jag stå i valstugan på torget i Ockelbo, skall bli spännande. Jag har inte stått där sedan jag stod med mamma när jag var betydligt yngre än jag är idag. 

I helgen har jag putsat mina köksfönster och bytt gardiner. Det blev faktiskt bra. Jag har inte haft panellängder i köket förrut så det är lite annorlunda. Igår kväll dammsög Daniel och jag torkade golv så nu är det fint i hela huset.

Nu är det tv en stund sedan gonatt.

//S 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Det är så lite så. Jag tycker om Emili Jätte MYCKET :D

2010-09-01 @ 20:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0