Min egen Dr McDreamy!

Så har det då äntligen visat sig att det finns en Mc Dreamy på Gävle sjukhus. Har inte sett någon förrut men nu finns han på riktigt!
En fin, söt, snygg ja till och med het doktor, han är till och med snäll. Hade inte trott att det skulle finnas någon sån på riktigt men så positivt överraskande att han finns.
Han får en att bli så där varm innombords och få känslan av att vara 14 år att infinna sig i kroppen. Riktigt trevligt lär jag säga. Vi får väl se om det är fler en jag som tycker så, det brukar ju märkas om nått snyggt entrar avdelningen!

Dags att jobba lite! Lägger in en bild på sagans Mc Dreamy! Puss

//S

 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Han är lite snygg.. :)

Kolla gärna min blogg och ha en bra kväll! :D

2010-08-09 @ 00:11:42
URL: http://jhattenhauer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0