Strykningar av lappgallor!

Ja det är en passande rubrik idag. Jag hade tre planerade Lappgallor igår när jag gick hem från slussen, idag när jag gick hem så hade jag fått tre strykningar av lappgallor. Det är så synd om patienterna när de blir strukna från op. Jag inbillar mig ju att man måste ställa in sig menatlt på att opereras och att det är rätt jobbigt känslomässigt att bli struken. Men när dom akuta operationerna blir för många så finns det inte så mycket att göra.

Ikväll har vi ätit tacos, det var 100 år sedan vi åt det känns det som. Det var jättegott! Jag har inte gjort så mycket idag efter jobbet, bara handlat och lagat mat. Imorgon är det dags för utställning i Sala. Esthers sista utställning för den här sommaren som det känns nu.

Jag har börjat leta efter ny valp också. Har hittat en potentiell uppfödare som jag har lite kontakt med. Han verkar trevlig och har fina hundar, både tikar och en hanhund. Skulle vara roligt om vi kunde få en valp till i vår/sommar nästa år.

En tanke till dig också....det värmde mitt hjärta! Tack för dom vänliga orden och kramen!

Nu är det Johan Falk på tv:n så jag skall kika lite!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0