Gott nytt år!

Nu är 2010 snart slut och slutet blev helt underbart. Du får mig att må så himla bra. Med ett leende på läpparna svävar jag genom min vardag.

Snart dags att göra lite middag, till tolvslaget blir det champange. Jag har avlagt ett nyårslöfte, ett hemligt. En del säger att man inte skall berätta om sina löften för då blir dom inte verklighet så den här gången skall jag vara tyst. och det kanske är lika bra det.

 Och du min lilla sötnöt, det tog mig tre långa år innan tanke blev till verklighet så ge inte upp. En vacker dag kommer det du väntat på och då kommer du att vara så redo. Du är en underbar ängel, har ett hjärta av guld och är otroligt vacker. Kan det hända mig så kommer det till dig också.

Gott nytt år på er alla hjärtan där ute. Imorgon är det 2011 och vi blir alla ett år klokare!

Puss

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0