Natt nr 2

Sov till kl 14 idag, låg vaken en stund och drömde mig bort. Det kräksnöar idag, kostign det är att det kommer så här mycket snö innan jul, vissa jular har det varit grönt ute och regnat men så är det inte nu. Om man tittar ut så ser det ut som om världen är täckt av bomull.

Idag skall jag skura badrummen,måste börja städa nu så jag blir klar till jul. På torsdag morgon skall allt vara klart, då vill jag bara ha skinka och vissa matförberedelser kvar så jag kan ha en lugn och slö dag då.

Barnen får jullov på onsdag. Skönt att dom blir ledig, dom behöver sova lite och slippa allt pluggande ett tag.
Vi skall hem till mamma och äta middag idag, skönt att slippa laga mat en dag.
Nu skall jag hänga lite tvätt.

Puuss

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0