Snart jul!



Nu är det snart bara en vecka kvar till julaftonen, mysigt men samtidigt lite ångestladdat, jag har en hel del kvar att göra så det är tur att jag har lite tid över nu.
Imorgon är det utvecklingssamtal med Linus sen skall jag och barnen till köpis och shoppa lite.
Jag skall jobba natthelg och då brukar det inte bli så mycket gjort eftersom jag är rätt trött då.
Idag skall jag lägga mig i badet och slappa lite. Har en del papper jag måste läsa igenom så jag tänkte jag skulle hinna lite sånt oxå.

Nu är det dags att fixa lite innan det blir dator och slökväll framför tv:n.
Lägger in lite vacker julinspiration. Ni vet ju att jag gillar blommor!
Puuss

//S

                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0