Solen skiner.


Ja tänka sig idag skiner solen och det är inte -25 grader ute heller.
Jag skall jobba eftermiddag idag, fm imorgon så inatt blir det inte mycket sova inte. Fast det har det inte blivit dom senaste nätterna. Jag har funderat mycket, dagdrömmer kanske jag skall skriva för det är det jag gör. På allt man skulle kunna göra här i världen.

Jag har en ny bekantskap, det känns som om det är någon jag kommer att gilla mycket! ibland när man träffas så känns personkemin helt rätt och ibland helt galet. Det här är någon jag verkligen känner för. En livshistoria som jag kan känna igen mig i till viss del men ändå inte.
Tänk vad människor det finns i världen som man inte vet om. Vilka personligheter. Tänk vad många vi missar som är så nära som kanske är helt rätt för oss. Jag menar inte att jag skulle gifta om mig, skaffa 10 barn till och flytta till en indiankoja, men nära vänner.

Det är så konstigt, jag tänker på dig ofta, riktigt ofta och saknar dig faktiskt. Kan det vara riktigt det - ja det är det faktiskt!





Igår bakade jag hela dagen, gjorde lite julgodis och städade lite. hann med en hel del faktiskt. Idag har jag tvättat och nu plockar jag lite i den oreda som är här hemma just nu.
Men jag tycker om när det är så här lite lagom rörigt, det blir så mycket finare när jag städar då.

Nu skall jag kliva in i duschen så jag blir klar till jag skall åka och jobba. Och jag skall tänka på dig då med - och nu är skitsnacket igång - ska dom flytta ifrån varandra, Sarah Och Daniel, hon tänker ju på andra!
Nädå, men jag kan tänka på andra ändå, jag gör ofta det. Men vad jag tänker på det stannar mellan dig och mig, vill du vara med i tanken?

Ha en bra dag allihopa så ses vi!
Och jag säger som Anders Timell - Puuss!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0