Hästar!

Jobbade kväll igår. Det är lite oroligt på vissa ställen av vägen eftersom det går en hel del djur där. Så igår fick jag ett nytt ställe för "vilda" djur. Mitt i Järbo fick jag väja för två hästar, spännande, nja inte riktigt. Dom sprang fram och tillbaka på vägen så vi fick ha lite telefonkedja innan vi fick ta i ägaren. Man bor man på landet så gör man.

Jag väntar nu....Matilda skall ju ha barn. Suck, att man alltid skall vänta. Men jag vet ju att hon inte kan göra så mycket åt det men det är ju så tråkigt den här med väntan. Jag tänker på dig gobit och önskar er all lycka!

Jag har lagt till lite beskrivningar till mina länkar idag få se om nån blir stött eller så men då är det bara att säga till så ordnar jag det.

Emili hade glömt sin jacka i stallet igår! Som tur är man ju en mamma med ansvar så det var bara att klä sig och skjutsa henne dit innan skolan så hon fick hämta den. Tänk va bra jag är:)) Nja, jag muttrade nog lite. Men hon fick sin jacka och jag fick ju en tur till Ockelbo.

Puss och hej!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0