Januari har gått.

Så har vi då kommit in i februari, tiden går fort. Januari har varit en bra månad, mycket har hänt och faktiskt sånt som är kul. Linus har blivit 12 år. Min lilla gosse har ett år kvar till tonåring! Det har hänt lite annat roligt också men allt går inte at rabbla på bloggen!

Januari slutades med ett besök till sf och en underbar kväll med Avatar! Äntligen har jag haft möjlighet att se denna underbara film. Det är nog en av dom bättre filmer jag sett. Bra skådespelare, fina bilder och vacker handling. och det gör ju inget att det är fantasy - jag gillar ju sånt - eller skall jag säga älskar?

Helgen som gått har varit bra, melodikryss med Anna - Love you!
Träffade Johan och Johanna som jag inte sett på så himla länge, dom är lika kära än och det värmer mitt hjärta! Som jag har förstått det så är det en del som inte gillar att jag umgås med dom så det är ju bra för er då att vi inte träffats på så länge! Men jag gillar dom ändå!

Bokat resa har vi gjort också, till turkiet, blev en solresa nu i sommar sen får vi se hur planeringen ligger om det kanske blir en lite längre resa lite längre fram.
Jag jobbar kväll idag, skönt att ha en ledig fm när man kommer upp och får lite gjort innan jobbet.

Daniel fyller år på onsdag, få se vad jag skall hitta på till honom då. Han har rensat sin "vännerlista" en hel del. Han har faktiskt börjat säga ifrån till en del. Ganska skönt för honom tycker jag. Det är ju lite tråkigt när en del bara hör av sig när bilen är trasig. En del har vi ingen annan relation till mer än att han hjälper dom med bilen, men sen har vi dom som utger sig för att vara vän bara när det gäller bilen och betalningen! Ajabaja sånt håller inte!
Sen kan han behöva lite egen tid, han kan inte vara i garaget varje dag, ibland behöver man bara vara, även han!

Dags att göra lite nytta! Puss på er!

//S


Kommentarer
Postat av: johanna

de va kul o träffa dej igen <3<3

2010-02-02 @ 11:34:30
Postat av: :)

du är rolig du

2010-02-02 @ 16:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0