Ledig dag!

Kan inte förstå hur jag lyckats få två lediga helger efter varandra. Det är länge sedan jag hade det. Tänker inte göra så mycket idag, har bokat biobiljetter, skall fixa lite småsaker i hemmet som alltid får vänta.
Ska till Ockelbo och hämta Emili också, hon har sovit hos Laman. Daniel han är i garaget idag, även han har en del småfix som har fått vänta.

Daniel var och beställde tapeter igår, riktigt kul. Hoppas bara att det blir bra nu då!
Själv jobbade jag igår, med Jeanette, blir en del tok då, men hon är lätt att jobba med. Vi jobbade bra tycker jag. En del hemgångar, några små framsteg och faktiskt ett stort tungt steg upp ur sängen.

Ikväll börjar melodifestivalen också, måste nog kolla in hur det verkar. Lite mys med familjen, tänkte göra lite hempizza och smaska på.

Nu skall jag ta en sväng ut i tvättstugan få se vad som händer sedan. Puss!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0