Målning

Idag har Daniel målat skrubben. Grått och fint blev det så nu är det en gång kvar och måla sen är det dags att sätta upp hyllor och liknande. Själv har jag plockat och donat lite idag. Betalt räkningar, fixat Linus blogg, årsmöte i idrottsklubben, skurat ur kaminen och tvättat.

I veckan skall jag jobba nätter – måndag och tisdag. Torsdag skall jag till tandläkaren, kostar väl en slant skulle jag tro. Barnen har sportlov och vill åka till Valbo en dag och jag är ju inte den som bangar. Hihi

Skulle behöva handla lite pärmar, trådbackar, galgar och en massa andra småsaker så det gör mig inte så mycket.

Nu är det dags för Beck – i stormens öga. Vi hörs senare!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0