Ojdå....

På den här sidan var det dåligt uppdaterat! Skärpning på mig nu!

Har egentligen inte hänt så mycket annat än att jag har fullt upp med jobb och OS. Jag hinner ingenting eftersom det hela tiden lockas med OS på tv:n. Har varit till min favvo affär idag - Trivsamt - blev en del shopping bla ett nytt överkast. Jag köpte ju ett nytt för inte så länge sedan, ett svart, som har varit allt annat än just svart. Hunden och katten har vilat lite på vår säng så det har varit mer ryamatta än överkast. Så nu blev det ett nytt i helt annan kvalité.
Lite nya mattor har det också blivit.

Vi hade utbildningsdag i torsdags. Jag fick äran att ingå i Cillas grupp. Hon kan inte vara riktigt klok! Underbarare människa finns nog inte på den här sidan dalälven. Hon har en blogg den här Cilla, hon är en skrivande karikatyr med otroliga inlägg. Hon kan alltid liva upp stämmningen men ett litet ord eller bara ett ansiktsuttryck. Lägger en länk till bloggen här så kan du själv bedömma.

http://cillabacill.blogg.se/

Att en del männsikor inte har någon självkritik!? Kan man klä sig hur som helst, gå hur som helst och föra sig bland folk på ett så stötande sätt utan att själv förstå det? Om jag gör det hoppas jag att någon säger STOPP.
Jag har sagt det förr och säger det igen - jösses vilken tur att jag är perfektheten själv!

Nu skall mitt perfekta jag plocka fram en pensel och måla lite kanske. Jo så får det bli!

Puss och kram!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0