Tack för fikat!

Så har nästan hela helgen gått, jag har fått en del gjort och är nöjd med helgen.
Idag har vi vart till Tomas och Ella och fått lite kaffe. Tomas har börjat tapetsera i köket - ååå vilken fin tapet! det kommer att bli så bra. Barnkammaren däremot ser inte så hävlig ut eftersom det just nu är förråd, kök, skafferi och gästrum:))
När vi åkte därifrån sa Emili när vi satte oss i bilen - nu har Tomas hittat en riktig tjej - och jag kan inte annat än hålla med henne. Ella är alltid glad och snäll, hon är en vanlig tjej som det är lätt att umgås med till skillnad från en del andra:)

Jag och Emili gick en runda på jysk innan vi åkte hem också, fyndade lite och köpte en ny skänk som det faktiskt var ½ priset på!
Nu lagar jag mat medans Emili och Danne åker en sväng på skotern. Sen blir det nog lite tv ikväll, en ansiktsmask och ett varmt bad så lite mys i soffan till nått bra på tv:n.

Ha det bäst!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0