Varm sol!

Idag skiner solen och jag är ledig, det borde innebära att Carina jobbar;)) Om du gör det så sänder jag dig en tanke!

Imorse var det då ingen vårkänsla direkt, jag gick 40 minuter med hunden i sol i och för sig men när jag kom till bilen höll jag på att frysa ihjäl. Det var så kallt så min halsduk hade frost hängande på utsidan. Det visade sig att det var -21 grader när jag hade tagit en skaplig promenad med vår lilla beagel! Inte märkligt att jag frös.

Igår var det alla hjärtans dag och jag jobbade:(

Jag tror att jag skall plocka ihop några tjejer och göra nått kul, inte gå ut och supa utan nått där vi kan skratta, äta gott och bara ha en rolig och mysig stund tillsammans. Vi gjorde sånt förr jag och ett gäng tjejer men det har löst upp sig mellan oss och jag tror inte att någon skulle vara intresserad av det. Och för den delen så vet jag inte om jag vill ha alla dom med heller!

Undrar när livet och vänskapen blev så här komlicerad? Förr kunde man komma och gå som man kände hos varandra men det går inte längre.

Bilder nedan hittade jag på en sida på nätet, det stod så här i bildtexten:

"Ville bara visa min fina vita orkide som sovit och slumrat under nästan ett helt år.
Så plötsligt en dag när jag skulle vattna henne som vanligt hade hon artigt
börjat bilda små knoppar igen.
Nu blommar hon med sina vita generösa blommor som en isprinsesssa i augusti"

Med tanke på det jag skrivit idag så ttyckte jag den passar på min sida just idag så jag lånade den av dig som äger sidan, hoppas det var ok!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0