En höstdag i Juli.

Nu var det 100 år sedan jag bloggade känns det som, har egentligen inte haft något att berätta eftersom jag bara har jobbat.

I helgen har dock jag och Daniel varit till stugan utan barn! Första gången utan barn sedan London. Ja vi är rätt insnöade vi två. Väl i stugan så har jag vårstädat eftersom jag inte hunnit det än i år. Daniel har skruvat altan, satt upp räcke till altan och fixat så vi har dusch där.

 

Anna och Marina gjorde en resa till oss och åt lite lunch och fika, riktigt trevligt.

När vi kom hem idag så var jag och Emili på ljusparty hos Kristina. Blev lite handling;))

Vanliga gänget var där med tillskott och frånfall. Kristina bjöd på äppelpaj, kaffe och för småtuffingar som inte gillar paj fanns det ost och kex.

 

Nu har jag precis klivit ur badet, känns som om det är höst idag. Det blåser, regnar och är under 10 grader varmt ute. Var tvungen att stänga sovrumsfönstret idag r/t köldgrader.

Nu blir det film och familjemys med sweet och barnen!

Puss

 

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0