Framtid

Jag står på kommunfullmäktigelistan i årets val. Känns lite konstigt att se sitt namn på en lista med alla dom riktiga politikerna i vår kommun. Ska jag tillhöra den skaran nu? Jag är ju egentligen inte någon politiker, eller är jag det? Vad är egentligen en politiker? Passar jag verkligen på listan? Tänk vad frågetecken jag har, men jag vet inte vem som kan svara på frågorna. Men det brukar ju ordna sig så det gör nog det den här gången också.


I veckan som kommer jobbar jag natt, börjar med två nätter idag och imorgon sen tre nätter i helgen. På torsdag åker vi en sväng till stugan eftersom Emili skall köra folkrace i Fredriksberg. Naturligtvis så jobbar jag och missar henne igen. Jag vill ju så gärna se hur duktig hon är. Helgen efter är det kräftfiske i stugan. Skall bli kul med en hel helg tillsammans i stugan, vi har ju inte varit där så mycket den här sommaren, vi har faktiskt inte haft tid.


Jag håller på att planera lite semester också, tänkte ta 2 veckor i höst. Vara hemma lite eller kanske planera en liten resa. Åka bort och bara ha det lite mysigt. Men vi får se hur det blir.

Nu blir det puss och hej så hörs vi senare!

//S


Kommentarer
Postat av: BaCillen

Klart du kan bli politiker Sarah, du är fan en av de klokaste och redigaste fruntimmer jag mött!

Jag hejar (men röstar nog inte ;) på DIG!!

KramBanan

2010-08-06 @ 03:14:56
URL: http://cillabacill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0